Debesis Sp. z o.o. - Młynarska 39/4B | 05-500 Piaseczno | woj. mazowieckie | nr tel.: +48 22 699 99 09 | NIP: 793-162-47-81 | REGON: 180840298
Oprogramowanie contact center od Debesis Sp. z o.o. zapewnia firmom nieograniczone możliwości personalizacji i dostosowania systemu obsługi klientów do indywidualnych potrzeb, preferencji lub aktualnej sytuacji rynkowej. Poprzez zaawansowane funkcje konfiguracji, w łatwy sposób da się zautomatyzować przyjmowanie zapytań oraz raportowanie odpowiedzi, zgodnie z konkretną strategią biznesową, bez względu na branżę czy wielkość firmy, ponieważ dobrze zaprogramowane narzędzia podwyższają standard obsługi, spełniając tym samym oczekiwania nawet bardzo wymagających konsumentów.
Stworzony przez ekspertów z Debesis Sp. z o.o. system zawierający w sobie między innymi oprogramowanie contact center, ułatwia obsługę klientów w wielu kanałach, np. telefonicznie, mailowo lub poprzez dedykowany formularz. Ponadto dostępne funkcje raportowania i skrupulatnej analizy danych umożliwiają monitorowanie wydajności oraz identyfikację obszarów do poprawy, co przekłada się na podejmowanie świadomych decyzji biznesowych, dlatego z takim systemem przedsiębiorstwo w stosunkowo krótkim czasie jest w stanie osiągnąć wyższy poziom zadowolenia klientów, zwiększając swój przychód.
Pełny opis oferty: Kliknij i sprawdź
Poniedziałek | 08:00-19:00 |
Wtorek | 08:00-19:00 |
Środa | 08:00-19:00 |
Czwartek | 08:00-19:00 |
Piątek | 08:00-19:00 |
Sobota | Zamknięte |
Niedziela | Zamknięte |