Personalizacja oprogramowania i ustawień

Debesis Sp. z o.o. - Młynarska 39/4B | 05-500 Piaseczno | woj. mazowieckie | nr tel.: +48 22 699 99 09 | NIP: 793-162-47-81 | REGON: 180840298

Oferta / usługi

Oprogramowanie contact center od Debesis Sp. z o.o. zapewnia firmom nieograniczone możliwości personalizacji i dostosowania systemu obsługi klientów do indywidualnych potrzeb, preferencji lub aktualnej sytuacji rynkowej. Poprzez zaawansowane funkcje konfiguracji, w łatwy sposób da się zautomatyzować przyjmowanie zapytań oraz raportowanie odpowiedzi, zgodnie z konkretną strategią biznesową, bez względu na branżę czy wielkość firmy, ponieważ dobrze zaprogramowane narzędzia podwyższają standard obsługi, spełniając tym samym oczekiwania nawet bardzo wymagających konsumentów.

Zalety systemu contact center

Stworzony przez ekspertów z Debesis Sp. z o.o. system zawierający w sobie między innymi oprogramowanie contact center, ułatwia obsługę klientów w wielu kanałach, np. telefonicznie, mailowo lub poprzez dedykowany formularz. Ponadto dostępne funkcje raportowania i skrupulatnej analizy danych umożliwiają monitorowanie wydajności oraz identyfikację obszarów do poprawy, co przekłada się na podejmowanie świadomych decyzji biznesowych, dlatego z takim systemem przedsiębiorstwo w stosunkowo krótkim czasie jest w stanie osiągnąć wyższy poziom zadowolenia klientów, zwiększając swój przychód.

Pełny opis oferty: Kliknij i sprawdź

Więcej informacji

debesis.pl

debesis.pl

biuro@debesis.pl

Godziny kontaktu:

Poniedziałek08:00-19:00
Wtorek08:00-19:00
Środa08:00-19:00
Czwartek08:00-19:00
Piątek08:00-19:00
SobotaZamknięte
NiedzielaZamknięte

Podobne wpisy:

Biznes, Postęp, Innowacje

Dowiedz się więcej

CodeConcept Sp. z o.o.

Link do strony